Keresés

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-1-ig ( összes: 1 oldal: 1 db )
Keresési feltétel: Szerző: Lőrincz Katalin
Rendezési szempont:
Könyv
Raktári jelzet:
338 T 95
Cím:
Turizmusmarketing
Szerzők:
szerk. Lőrincz Katalin, Sulyok Judit
Megjelenés:
Budapest : Akad. K., 2017
Terjesztés:
ISBN 9789634540243 fűzött : 3234 Ft
Sorozat:
Marketing szakkönyvtár, 1787-3703)(Turizmus szakkönyvtár, ISSN 2061-3504
Megjegyzés:
A marketing szerepe a turizmusban : közös élményteremtés / Raffay Ágnes, A turizmusmarketing környezete / Keller Krisztina, Turisztikai fogyasztói magatartás / Madarász Eszter, A piacszegmentáció jelentősége és technikái / Raffai Csilla, Piackutatás és előrejelzés / Sulyok Judit, Tervezés a turizmusmarketingben / Sulyok Judit, A turisztikai termék / Madarász Eszter, Papp ZsófiaElosztási csatornák a turizmusban / Papp ZsófiaÁrazás a turizmusban / Gyurácz-Németh PetraA marketingkommunikációs mix / Tóth-Kaszás NikolettaA reklám szerepe a marketingkommunikációs mixben / Tóth-Kaszás NikolettaPublic Relations / Fehérvölgyi BeátaTurisztikai partnerségek / Lőrincz Katalin, Raffay ÁgnesA turisztikai desztinációk marketingtevékenysége / Lőrincz Katalin, Monitoring / Sulyok Judit, A turizmusmarketing jövője - turizmusmarketing 3.0 / Alan Clarke
ETO:
338.48(075.8) 658.8(075.8) 339.138(075.8),
Példányok: