Analitikák
Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|---|---|---|---|---|
A könyv és a könyvtár munkáltató használata az órán | Könyves-Tóth Lilla | 9-22. l. | |||
Kézikönyv a legkisebbek kezében | Kelemen Elemérné | 23-27. l. | |||
Látogatás a gyermekkönyvtárban | Kovács Mária | 29-32. l. | |||
"Bölcs bagoly" könyvek az órán : A kézikönyvhasználat megalapozása. | Tóth Zsuzsanna Sára | 33-37. l. | |||
A kézikönyvhasználat készségének elmélyítése | Könyves-Tóth Lilla | 39-45. l. | |||
Felkészítés a felső tagozat új követelményeire | Pápayné Kemenczey Judit | 47-52. l. | |||
Az önálló történelmi ismeretszerzés, forráskutatás megalapozása | Devecseri Lászlóné | 53-58. l. | |||
Az érdeklődés felkeltése az önálló ismeretszerzés iránt | Laurenszky Ernő | 59-67. l. | |||
Csoportmunka a könyvtárban | Kovács Dezső | 69-72. l. | |||
Az órán kívül szerzett ismeretek helye az óra menetében | Orosz Lászlóné | 73-77. l. | |||
A tananyag és a helyi hagyományok összekapcsolása | Rátkay Imréné | 79-82. l. | |||
Egy fogalom komplex feldolgozása | Bognár József | 83-87. l. | |||
Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni I | Kiss Józsefné | 89-92. l. | |||
Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni II | Szüts Lászlóné | 93-98. l. | |||
Az önálló munkára nevelés megtervezett folyamat | Havas Gáborné | 99-108. l. | |||
Nyelvi óra a könyvtárban | Szőke Ágnes | 109-118. l. | |||
Helyismereti gyűjtemény, katalógus, bibliográfia a könyvtárhasználat magasabb szintje | Gyarmathy Zsigmond | 119-123. l. | |||
Könyvek alkalmazása a természettudományos és műszaki ismeretek tanításánál | Tokaji Lidia | 125-131. l. | |||
Egyetemes művelődéstörténet komplex bemutatásban | Ladó Erzsébet | 133-140. l. | |||
Sokoldalú tájékozódás | Vasbányi Ferenc | 141-145. l. |