Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
Az alternativitás pedagógiai és iskolai kérdései | Mihály Ottó | p. 8-14. | | | |
Kísérlet és innováció az oktatásügyben | Nagy Mária | p. 15-19. | | | |
A Waldorf-mozgalomról | Fuchs, Eginhard | p. 23-25. | | | |
Stratégiák az alternatív pedagógiákban | Horváth Attila | p. 26-28. | | | |
A nemzetközi Freinet-mozgalom és magyarországi lehetőségei | Horváth H. Attila | p. 29-33. | | | |
Óvodai nevelésünk alternatívái | Tóth Mariann | p. 37-40. | | | |
Humanisztikus kooperatív tanulás | Benda József | p. 41-44. | | | |
Az értékközvetítő és képességfejlesztő iskolamodell | Vágó Irén | p. 45-48. | | | |
A Jungiánus Életfa Iskoláról | Ranschburg Ágnes | p. 49-53. | | | |
A szentlőrinci iskolakísérletről | Kocsis József | p. 54-57. | | | |
A Zsidó Közösségi Iskola | Várhegyi György | p. 58-60. | | | |
Az AKG: a pedagógusok isolája - egy boldogságcentrikus pedagógiai program | Horn György | p. 63-67. | | | |
Az újreál - egy hat évfolyamos középiskola körvonalai | Ördögh Erzsébet | p. 68-71. | | | |
Alternatív modellek a hátrányos helyzetű csoportok szakképzésére | Farkas Péter | p. 72-75. | | | |
Egységes és differenciált középiskola Sarkadon | Gáspár László | p. 76-79. | | | |